På silverfat (personal)

15 April, 2016 at 18:57 | Posted in Varia | Leave a comment


Den här låten torterade jag min käre fader Uno med en hel vår för 40 år sedan, när jag insisterade på att den skulle på i bilstereon varje morgon på väg till arbete/skola. Jag var überjoyed — och han undrade hur ända in i helv… någon kunde komma på något så urbota dumt som ‘jag bjuder dig min kropp på SILVERFAT.’

Oh, om man ändå hade en tidsmaskin …

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.